Isketkö silmää keskellä metsää, vai teetkö vaikutuksen kaupungin kauneimmalle/komeimmalle.
Hyvä ilmoitus pysäyttää. Sitten alkavat kriittiset sekunnin kymmenykset: jatkuuko lukeminen, katsominen, tuotteeseen tutustuminen. Ilmoituksen pitää olla kauttaaltaan kiinnostava ensimmäisestä sanasta päättävään pisteeseen. Ei ole väliä, onko kuvia tai sanoja paljon vai vähän. Tärkeintä on asia ja sen esitystapa.
Rekrytointi-ilmoitukset
Autamme myös kiinnostavien rekrytointi-ilmoitusten suunnittelussa. Hyvin suunniteltu ilmoitus herättää ammattitaitoisen työvoiman kiinnostuksen yritystä ja avoinna olevaa työpaikka kohtaan ja lisää sisään tulevien hakemusten määrää. Lisäksi se viestii organisaatiosta myös muille kohderyhmille ja vahvistaa yrityksen brändiä.